Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

Fullt med energi & ingen söndagsångest !

Hej på er !

Ja, det var ingen sol i morse - men helt vindstilla .
Trots det sköna vädret så blev det inneaktiviteter även idag ,efter min långa frukost så blev det de vanliga morgonsysslorna .
Hade så där lagom med energi & lust samtidigt så det blev även idag en hel del gjort .
Nu har vi ju 2 toaletter varav den på övervåningen har en duschkabin & den är inte rolig att städa - usch !
Men nu är toorna ordentligt rena iaf .
Tråkiga att göra med så skönt när det är klart .

Så var det sängens tur & då fick jag genast hjälp av en viss ung dam ♥
Hon tyckte säkert att hon var både duktig & hjälpsam - vet inte riktigt vad jag ska säga om det *ler*
Det tog iaf längre tid !

Inte lätt att fota rörliga saker !



När tvätten sen var klar så hamnade den på tork ute & jag nästan längtar tills det är dags att bädda med dem - det luktar ju sååå gott !

Sen när jag hade fikat - även idag smarrig Äppelpaj *Mmmm*  så blev det mer skapande & nu är min "filt" klar & jag kan kura bäst jag vill i soffan ,är du nyfiken kan de se den här Made by me !

Ja, så var även denna dag till ända & faktiskt så har jag inte haft någon söndagsångest *kors i taket*

Nu ska jag kika in på Fb & så blir det väl lite spelande - om jag känner mig själv rätt *Ha ha*



Ha det nu bäst & var rädda om varandra & ge någon du gillar en kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar