Summa sidvisningar

tisdag 15 maj 2012

"Stora monstret" lagad & det gjorde ont när hon klämde !

Hej på er alla !

Nu är jag här igen !
Igår så iddes jag inte blogga ,var inte alls på humör & tyckte inte jag hade nåt att skriva - antagligen berodde det på både humör & trötthet .

Idag har det varit bättre - som tur är .

Trodde aldrig jag skulle säga att jag älskar min stora skurmaskin *ha ha*
En del gillar den inte alls ,tror det är en vana att köra den.
Den har varit trasig ett bra tag & nu ska den förhoppningsvis hålla - eller det är en fjäder som ska hålla *Håller tummarna*
Så efter att ha kört det lilla eländet *skrattar* så var det en dröm att köra "min" maskin igen !

Vädret har varit ok - solen har visat sig från den bästa sidan & idag har det heller inte blåst så mycket .

Så var det då dags för besöket på mammografin - gillar inte alls själva undersökningen ,mina redan små bröst ska plattas ihop & så ska man vara avslappnad när man står tryckt mot apparaten - inte det lättaste  & ont gör det !
Så förhoppningsvis slipper jag telefonsamtalet & får ett brev - inom 3 veckor iaf .
Kände mig bara så otroligt liten & maktlös när jag åkte hem ,maktlös mot allt vad sjukdomar heter .

Men väl hemma igen så blev jag bättre till mods - tog katterna & gick ut i trädgården ,bilder på katterna hittar ni här : gotlandskatterna♥

Men det blev även bilder på vad som finns i min trädgård ,så det tänker jag avsluta med *ler*









Ha det bäst , ta vara på dagen & ge någon du gillar ett leende eller en kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar