Summa sidvisningar

torsdag 24 maj 2012

Sommarväder , överraskande tagg & gott & blandat !

Hej på er !

Igår så orkade jag inte blogga ,ska iaf försöka få till en variant idag istället .

Började med att skurmaskinens nya delar "strejkade" ,som tur var så fick vi den fixad redan på fm - tack & lov för det då vi höll på med golvvård.
Direkt efter jobbet var det full gas hem för att hämta Ester som skulle till veterinären ,C skulle till Vc för sin tennisarmbåge så vi åkte samma bil .
Vill ni läsa om Ester så kolla i gotlandskatterna
Medans jag & Ester sen väntade på honom så blev det premiär för årets mjukglass på pressbyrån i Roma *Mmm*
Passade på att njuta av det fina vädret när vi kom hem ,även katterna njöt i skuggan .
På kvällen var jag & hämtade J vid bussen - han hade varit i stan & taggat sig -vilken överraskning det blev *ler*


Efter en lång dag som det varit fullt upp & mycket ute så somnade jag ovaggad när jag lagt mig.

Ja,även idag har det varit stekande hett - men jag klagar inte för jag sätter mig bara i skuggan om det blir för varmt.
Direkt efter jobbet så bar det av hem,på med Esters koppel & kaffeglaset i andra handen - hamnade så småningom i trädgårdslandet ,sökte skugga mellan varven & fick sällskap av Ester ♥


Verkar som om det finns hur mycket som helst att rensa ,får fortsätta en annan dag ,ska iaf bli hyfsat väder de närmsta dagarna .
Även grillen kom fram & fick sig en ordentlig rengöring ,så på lördag är det tänkt att vi ska grilla *Mmm*

Nej , nu blir det soffan & tv en stund innan jag tar med mig kliande myggbett & huvudvärken för att sova .

Hoppas att alla får en bra fredag - det tänkte iaf jag föröka få  *ler*

Kramar till er som vill ha ♥ 

1 kommentar:

  1. Visst är det otroligt vilket väder vi fått! Kära nån, idag var det stekande hett och jag kände mig sååå ofräsch och svettig.
    Men så blir det när man sitter och äter lunch ute i gassande sol utan en enda molntuss på himlen.
    Efter det fick jag åka hem och sova middag en halvtimme. :)
    Hoppas du hinner klart med rensandet i helgen.
    Puss och kram

    SvaraRadera