Summa sidvisningar

måndag 7 maj 2012

Måndag är alltid måndag !

Hej på er !

Ja, nattsömnen var inte den bästa i natt & det blev 4½ tim sömn *gäsp*
Var då inte heller på världens bästa humör när jag klev upp ,så hade jag sån tur så jag fick sällskap av en väldigt kelig & pigg Ester ♥
Väl på jobbet var det bara att beta av det ena efter det andra ,kändes som om det aldrig tog slut - att jag dessutom var trött & inte på världens bästa humör gjorde inte saken bättre - tur man har bra jobbarkompisar !
Så håller de ännu på med fönsterna & idag var de igång med tigersågen *ogillar ljudet*

Innan jag sen kunde åka hem så blev det en tur till Ica Maxi .
Som tur var så höll solen mig sällskap & välkomstkommitté idag när jag kom hem bestod av en sällskapssjuk Ozzy♥
Även J & Ester var ute , jag tog med mig kaffeglaset & satt mig i solen & bara njöt *lapar sol*

Nåt jag inte sagt nåt om är att C har fått nytt jobb - trodde han ville berätta det själv ,men det spelade ingen roll  & då berättar jag det här & nu .
Han är till att börja med provanställd 1 mån & är det så att det funkar för alla parter så blir han kvar där .
Ett jobb är aldrig fel & jag håller såklart tummarna för honom *håller hårt*
kanske ska berätta var oxå - det är på slakteriet i Visby .

Ja, efter mat & disk så har det inte hänt så mycket ,det är tv en stund & kanske lite spelande & sen blir det tidigt i säng - ännu en tidig morgon väntar .

Ha det bäst & var rädda om varandra ♥




Kramar oxå såklart ♥

1 kommentar:

  1. Kul att C fått jobb, hoppas det går bra o att han får stanna ;-) Kram

    SvaraRadera