Summa sidvisningar

torsdag 10 maj 2012

Djursafari , golvvård & tråkväder !

Hej på er !

Ja, i morse fick jag safari på vägen till jobbet - först en Fasan,några hundra meter senare så sprang en Rabbis över vägen .
På den lite större vägen så sprang även ett Rådjur & en Hare över vägen - allt inom loppet av några minuter .

Även idag blev det lite golvvård , tungjobbat men ändå roligt att göra om  man har ett bra teamwork & det har vi !
Vädret var helt ok fram till kl 14 ung ,sen började det blåsa & nu på kvällen har det även börjat regna ordentligt.

Hann iaf vara ute med Ester när jag kom hem ,blev en kopp kaffe & en pratstund med grannen - hon måste varit katt i sitt tidigare liv - alla 3 älskar henne♥

Efter en stund kom C hem & strax efter även J .

Ingen i familjen har uträttat några stordåd idag - men man måste få ha såna dagar oxå - hade eg tänkt fortsätta i trädgårdslandet om det inte blåst så mycket .
Hoppas på bättre väder i morgon .

Pga av att det är hockey-VM så är det Lets dance nu & det ska jag se innan jag lägger mig .

Ja, mer spännande än så har inte dagen varit - vad gör väl det när det är fredag i morgon *ler*



Ha det bäst & ge någon du gillar en kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar