Summa sidvisningar

onsdag 2 maj 2012

Ledig , solsken , blommor & frost !

Hej på er !

Tänkte bara uppdatera er lite vad som hänt när jag inte suttit här .

Igår var det 1 Maj & det innebär ledig dag - på gott & ont ,men positiv som jag är så är det bara gott *ler*
Vem säger nej till sovmorgon & kaffe i solen med katter & fågelkvitter som sällskap ?
Inte jag iaf !

Mitt på dagen så åkte jag & J till stan för att träffa M , det blev även en tur till glassmagasinet  *Mmmm*
Jisses så fint det är där nu när de renoverat , fräscht & nytt allting !

Väl hemma igen så hann jag bara innanför dörren så gick jag ut med Ester ♥
Dessutom så hade C köpt mer blommor & inte bara Pelargoner *ler*

Hann även vara social en stund då vi fick kaffegäster .
Kvällen gick i lugnets tecken - allt för att ladda inför en tuff arbetsdag .

När jag klev upp var det frostigt & kallt  , - 5 c *Brr*
Ja, dagen var tuff - men vad gjorde väl det för när jag väl fick lämna jobbet & njuta av det fina vädret .

Även idag har jag varit ute hela em , hade Ester som sällskap när jag röjde visset i trädgårdslandet .

Nyfiken på nåt kryp .


Vet inte riktiga namnet , men jag kallar den Gotländska vildtulpaner & jag har massor i trädgården !


Nu ska jag krypa ner i sängen & se på godnattsaga - kan bli lite Wf oxå *ler*



Var rädda om varandra & ge någon en kram - det uppskattas ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar