Summa sidvisningar

fredag 25 maj 2012

En helt ok fredag med lite av varje !

Hej på er alla !

Livet känns helt ok idag - inga orosmoln , inga trasiga maskiner eller nerpinkade toor på jobbet.
Så jobbet gick nästan som en dans idag - lite för att det är fredag & ett strålande sommarvärme *Love it*
Dessutom så fyller våran Ozzy år idag - när man är med katt så blir katten/katterna ens barn har jag märkt *ler lite fånigt*
Så idag är det födelsedag hela dagen - förra året denna dag så hade Ozzy tratt & åt antibiotika *stackarn*

Kunde åka direkt hem efter jobbet & nästan direkt gick jag ut i det underbara vädret - det växer & frodas så det knakar & kastanjerna blommar,de doftar underbart !

C åkte till stan & trängdes med alla andra i alla affärer - nåt jag är glad att jag slapp !
Under tiden så planterade jag massor av  Pelargonier i 2 stora zinkbaljor  1 Clematis fick en större kruka då vi inte bestämt var vi vill ha den.

Vi hade bestämt oss för att göra det lätt för oss i middagsväg - pizza  !
Ni vet ju oxå varifrån !

När C kom hem från stan så fick jag min Morsdags-present som J & M valt *not*
Är sååå sugen på att öppna den *Hi hi* 


Nu är det tv som gäller - semifinal i Lets dance - tror ännu på Anton som segrare - Molly kommer nog 2:a .

Inväntar även grabbarna som ännu är ute - det vankas middag när de kommer in - Ozzy har beställt nötfärs !

Ha det bäst & var rädda om varandra !

Som alltid så kramas vi oxå ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar