Summa sidvisningar

onsdag 9 maj 2012

Tur i oturen , blåsigt & trötter !

Hej på er !

Ja, morgonen började som den skulle & det flöt på bra - tills jag skulle köra skurmaskinen - rondellerna snurrade inte & rondellbordet gick inte att få upp *Surar,muttrar & fräser*
Som tur var så gick den iaf att köra in i skrubben igen - efter att jag fått bort rondellerna - hoppas verkligen att jag smart får den lagad *håller tummarna*


Medan jag åt frukost kom 2 kollegor ner & så gjorde vi golvvård resten av fm & det gick iaf bra !

Blåsten tilltog under dagen & det sista jag ville var att vara ute när jag kom hem - det bara tjöt runt husknutarna.
Trotsade blåsten & fick in några kärror ved .

Resten av eftermiddagen & kvällen har det inte blivit så mycket gjort , är tröttare än tröttast,snorar & har hostat så jag har skallvärk *aj*
Hoppas & tror det beror på allt pollen ute ,för det är inte första dagen jag mår så här , sen är det bättre för att sen bli så här igen .

Har iaf tagit 1 kort idag - på min ena Porslinsblomma som blommar nu :







Säger som jag brukar :

Ha det bäst,var rädda om varandra & ge någon du gillar ett leende ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar