Summa sidvisningar

lördag 5 maj 2012

Lördag med blandad kompott & kyliga vindar !

Hej på er alla !

Ja, igår blev det ingen blogg - var på tok för trött när jag väl satte mig här & någon fredagskänsla hade jag inte alls !
Men idag är jag på banan igen *ler*

Redan när jag hämtade tidningen i morse så bestämde jag mig för att det fick bli inne-aktiviteter - det blåste riktigt kyligt *Brr*
Så efter en lång frukost & diverse morgonsysslor så åkte mattorna ut & snabeldraken fram - det var välbehövligt & tog sin tid *pust*

Till lunch blev det äppelpaj med vaniljsås - precis lika gott som igår !

Ja, sen trotsade jag blåsten & gjorde solen sällskap - fick en massa planterat & så länge jag höll igång så var det ok .
Blev t om kaffe & mackor ute & även tvätten hamnade ute - fast på torkvindan då förstås *ha ha*

C som varit iväg på crosstävlingar hela dagen kom hem & när vi fikat så började jag vattna alla blommor inne - oxå det välbehövligt ,de torkar ut fort på solsidan av huset .

Ikväll har jag inte gjort så många knop - förutom att jag har snöat in på ett spel på Fb *ler*

Ska bjuda på några bilder & sen blir det nog mer spelande !

Dessa är nu uppe på balkongen



Här är en del av det jag planterade 

Färklick vid in/utfarten

Pelargoner på en stol på innergården 




Ha det bäst & var rädda om varandra ♥

Kramar till den som vill ha ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar