Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2012

Loppisfynd i regn & grillning i solsken !

Hej på er alla !

Ja, i morse var det planerat att åka på loppis,då jag kliver ut genom dörren så vräkte regnet ner - trotsade regnet & gjorde fynd , bland de få besökare som oxå trotsat vädret .
Förutom cykel till sonen för 100 kr ,det blev även till katterna ,kolla i gotlandskatterna om ni är nyfikna .

Väl hemma igen så hade det slutat regna ,började med att vattna alla blommor inne - det var mer än välbehövligt !
Sen tog jag med mig Ester ut för lite bus & lek ♥
Hann även plantera på hängpelargoner i amplar som hamnade på var sida om entrén .

Sen hade det blivit eftermiddag & solen sken från en blå himmel - underbart !
Vips så var klockan slagen för att förbereda för kvällens grillning ,vi hade oxå bjudit in grannen .
Grillmästare var som sig bör Christer, tror inte det saknades nåt på matbordet - maten smakade utsökt & vi var mer än mätta när vi sent om sider,efter mycket god mat & många roliga & tänkvärda berättelser begav oss in igen & grannen till sitt , myggen mer än ettriga - men trevligt hade vi iaf .


Katterna är ännu ute & njuter av denna kväll ,själv så har jag landat i soffan & laddar för eurovision song contest med både ostkrokar & en skål(stor) med smågodis *Mmmm*

Önskar alla en fortsatt trevlig lördag & helg !



Självklart så får den som vill ha en kram ♥

1 kommentar:

  1. Det mest jäkliga med vår och sommar är dessa ettriga myggor. Usch och fy för dem.
    Ute på lotten finns det massor och så fort jag blir lite varm, och det blir jag där, så är de på mig.
    Det ser ut som om ni haft en riktigt go middag... Å du, mello med ostbågar, godis och vinst är ingen dålig mello! :)
    Kram

    SvaraRadera