Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2012

Bra flyt ,nyfiken & lite städ igen då !

Hej på er !

Jisses vad det blåser ,regnar gör det oxå *ogillar* 
Dagen började så bra med solsken ju ,mulnade på på eftermiddagen & nu vräker regnet ner .

Hade riktigt bra flyt på jobbet idag ,fick ändra om lite i ordningen pga senarelagd båt - men vad gör väl det !
Gjorde inget underverk - men det jag gjorde gjorde jag bra & känner mig riktigt nöjd med dagens insats - trots att jag bara gjorde det som skulle göras - såna dagar är härliga & gillas !
Nu är det dessutom bara 2 arbetsdagar kvar till helg oxå - det gillar vi *Yes !*

Väl hemma så mötte vi C i dörren - han skulle till stan , så jag visade Ester kopplet/selen & vips var vi ute *Ha ha*
Hon ska gå samma runda ungefär varje dag & varje dag gör hon någon ny upptäckt *ler* ,
att vässa klorna på träden gillar hon verkligen !



Nyfikenheten är stor kan jag säga ,lyckades fånga det på 2 bilder :




 Tittut i världen !

När hon & Linus skulle gå in hängde jag med & fortsatte göra nytta , bl a så åkte vinterjackorna undan - nytvättade & hängt på tork ute i friska luften *Mmm , luktar gott*
Plockade & flyttade om en del i v-rummet & medan fiskgrytan puttrade på spisen så fick jag badrummet uppe städat .

Ja, nu sitter jag här & är trött ,men ska se på finalen av Mästerkocken & sen blir det nog tv i sängen - ska ju orka upp i morgon igen *gäspar*



ღ ° •. ♫. • ♥ ≈
Tänk om människor var som pengar !
 Då kunde man bara hålla upp dom i ljuset för att se om dom var äkta eller falska.......... ˚ ✰ * ★
/ \ ˚. ★ * ˛ ˚ ✰. ˚ ˚ ღ. * ˛ ˚. ✰ ˚ * ˚ ★ ღ ˚. ✰



Kramar om er alla som vill ha en kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar