Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

Mycket blev det gjort idag , Wf-glädje & händelserikt för Ester !

Hej på er alla !

Ja, som rubriken säger så har det varit mycket idag & det började redan kl 04 *gäspade & muttrade*

Ester kom upp till mig vid kuddarna & vad gör hon ? jo kissar på båda täckena -så upp igen & starta en maskin för att sedan somna om några timmar & tvättmaskin & tumlare gick resten av dagen *suck*

Idag blev det kaffe inne ,det hade regnat på natten & duggade ännu en del - bara Ozzy & Linus som gick ut *blött*
Tur jag lade mig riktigt tidigt i går kväll,med tanke på morgonen - så pass att C undrade vad det var *gäsp* resten av dagen gick på halvfart & ändå fick jag massor gjort mellan tvätteriet *ha ha*

Passade på att ta Linus borste & prova den på Ester & Wow ,hon gillade det - hade inte alls räknat med det *ler* 


Senare på dagen blev hon ordentligt tvättad av Ozzy *Vuxenpoäng* ,hela huvudet & en bit till - hon fick världens coolaste frilla *skrattar*
För att inte bara prata om mina katter så byter vi ämne & då till "mitt" rum - har fått upp en massa på väggarna - både broderade tavlor,tidningsställ ,ett par "tavlor " som grabbarna gjort när de var små ,känns riktigt bra & hemtrevligt där nu - ett ställe jag gärna tillbringar timmar i ,så skulle ni undra vart jag tagit vägen så är det bara att komma dit *välkomnar er*
Fick oxå hjälp av J att få upp en byrå som jag hade i gamla rummet ,den får stå i hallen då jag inte har platsen .

Efter lunch fick vi främmande- de var på väg till stan så det blev ingen fika - tyvärr !

Dagens höjdpunkt var när min mobil ringde & det var bästaste vännen Christa som ringde - alltid lika roligt att prata med dig & jag längtar sååå tills i sommar när du kommer hit & vi gör stan osäker från Fårö till  sudret *ler*

Tydligen var Ester oren för än en gång så blev hon tvättad av Ozzy *sötnötar*

Som alla vet så är jag en av alla Wf-nördar *ha ha* , men prova gärna för det är bra hjärngympa & ett av orden jag fick när jag spelade med Sandra var "penna" & det gav 186 p - Wow,såna poäng vill jag ha oftare !
Är det nåt jag vill ha oftare så är det även färska "gubbar"
blev så otroligt sugen på det nu *Mmm*


Ja, nu har jag svamlat runt lite igen - utan att varken lösa världsproblem lr prata politik *Så det så*

Nu är det tv en stund till & sen blir det sängen - allt för att orka upp i ottan ,med energi & vilja .
Några kloka ord ska jag iaf bjuda på !

☆:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.☆
Låt inte bitterheten bygga bo
i ditt sinne
Utan ta det som hänt istället
som en erfarenhet,visserligen
som du kunde klarat dig utan
Men hänt har hänt o ingenting
blir bättre av att fyllas
av bitterhet
Livet är alldeles för underbart
o ingenting ska förmörka det
☆:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.☆
 


Ha det bäst & ge någon du gillar en kram ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar