Summa sidvisningar

torsdag 29 mars 2012

En seg Torsdag med vårtecken & lite av varje !

Hejsan !

Ja, i morse var det kyligt ute *Brr* hade dessutom regnat i natt ,nästan så jag skulle haft vinterjackan .

Båda var trötta i morse så det blev inte mycket sagt på vägen till stan ,men sen kom vi igång på varsitt håll - tyckte aldrig klockan rörde på sig ,solen hittade dock fram & på lunchen - när den väl kom efter en lååång fm & då tog jag en promenad ner till inre hamnen - konstaterade att glassmagasinet ännu inte öppnat *Vill ha glass*
Även om jag så ska äta årets första glass inomhus *Ha ha*

Väl hemma så möttes jag av Ester som ville ut - helst så snabbt så jag inte skulle få på selen - hann iaf få med mig kaffe ut *ler*

Ozzy & Ester höll ihop hela tiden vi var ute ,jagade varandra , smög på varandra & "bara råkade" hamna på samma ställe i trädgårdslandet *mys*





Hann iaf ta några kort på mer vårtecken !

Rabarbern är på väg !


Finns nästan överallt på tomten !

C har fått en infektion i foten & fått nåt dunderpenicillin ,har mest sovit & det kan jag väl förstå *krya på dig i foten *

Varken jag eller J har haft så mycket ork till att göra någon nytta så det har bara blivit lite tvättning,eldat i pannan & sen lite småplock - nu laddar jag för i morgon - då är det äntligen fredag igen & jag gillar verkligen dem *Skrattar*

Nu blir det tv & lite Wf ,sen är det bara att sova 7 kvart i timmen !

 ,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'

"Man får bara en resa genom livet, så glöm inte att stanna upp och lukta på blommorna!"

`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •



Kramar om er alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar