Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

Ledig Måndag med massa gos/kel ihop med katterna , vedkörning & tvätt .

Hejsan !

Ja, ledig så pass att jag inte behövde ställa någon klocka ,hade dock Linus som sett något i fönstret & det jag vaknade av var när en blomma åkte i golvet ,då klev jag upp *ler*
katterna skulle ut på en gång & jag fortsatt med kaffe & tidningen - så skönt att kunna göra det i lugn & ro - när solen är på väg dessutom .

Vi har ved på 2 ställen - ladan & vedboden ,i ladan så sorterade jag & J sånt som behövde klyvas & sånt vi kunde köra in direkt - det blev flera lass av båda sorter & sen kändes det i ryggen *Aj aj*
Det var skönt med en dusch sen kan jag säga !
Hann även så klart njuta av det fina vädret & mellan varven så var det mycket gos med katterna ,Ester ska dock vara inne än så länge & henne brukar man kunna hitta i ena fåtöljen - där Linus brukar sova på sin filt



Sen blev det renbäddning i våran säng & *kors i taket* så var det bara 1 katt som skulle hjälpa till ♥

Ja, nu laddar jag för en arbetsdag med APT & säkert massor att göra - då det försvinner timmar när vi är på möte , som ska jobbas igen .

Men först ska jag leta reda på några bilder & sen blir det Sofias änglar på tv *gillar*


Älskade Pelargonier !


Denna kunde jag inte låta bli att fota i somtas - det är en affär på Adelsgatan som är så här duktiga & tänker på djuren *Bravo*



Nu går jag nog en trappa ner - det är för många timmerstockar i detta rum ! !


♥Ha det bäst & var rädda om varandra ♥

Kramar till den som vill ha ♥

1 kommentar: