Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Penseér , jävelskap & snusk !

Hejsan !

Ja, jobbet var ju som vanligt ,så det ordar jag inte mer om - förutom ena herrtoan där någon "karslok" varit dålig i magen - på många ställen - Fy fan rent ut sagt !

Väl hemma så gjorde jag grannen sällskap med en kopp kaffe i solskenet & tro det eller ej - men Linus var nyfiken på hennes katt som satt i fönstret & snabb var jag att föreviga detta *Ha ha*

Dessa växer på vår baksida 

När C kom hem från stan så hade han köpt Penseér - de första för året & mitt stora I-landsproblem är vad jag sak plantera dem i & var de ska stå *skrattar*

Självklart så skulle det jäklas när vi skulle sätta upp fästen & stänger i mitt rum - det var både det ena & det andra som strulade *Suckar*
Nu hänger gardinerna på plats - men måste tas ner & kortas ca 2 cm till *ogillar*

Men som vanligt så var orken slut så mitt rum fick faktiskt vara - det går sakta men säkert framåt !
I morgon så är det äntligen fredag - vilket betyder en ledig helg - då jag dels "ska bara vara" & det som ska göras tänker jag göra i min egen takt *Så det så !*
Måste få tillbaka energin & orken .
Förvisso ska vi köra in ved för sen kommer även J att jobba - han har fått ett vik i 1 månad & kommer antagligen att precis som jag att vara trött på eftermiddagarna .
Resterande tid tänkte jag ägna åt mitt rum & gosa med pälsklingarna ♥ ♥

Ja, nu ska jag gosa med Ester & om en stund blir det sängen - skulle kunna somna på plats *ha ha*
Ta vara på dagen & ge någon ett leende !

Kramar om er såklart ♥



1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns detta med att orken tar slut - är sjuk för tiden - förkyld o så - det tar musten ur en - men lite gör jag ändå - hoppas du får ork till ditt rum - jag bara älskar mitt syrum
    kram goa mari
    gisela

    SvaraRadera