Summa sidvisningar

fredag 2 mars 2012

Solsken , vuxenpoäng ,dusch för Linus , cancerbesked & Fredagsmys !

Hejsan !

Ja, så är det äntligen Fredag igen - så härligt *Gillar*
Hade just börjat jobba när mobilen ringde,det var en kompis som skulle med båten ,har inte träffats på länge så det var kul att träffas & prata några minuter - hoppas du får en trevlig helg med barn & barnbarn !

Solen har varit ljuvlig idag - om man varit i lä vill säga *lapar sol*
Innan jag åkte hem så var det handling som behövde göras ,märktes att det är fredag !

Ozzy har samlat vuxenpoäng på em - han var några cm från Ester flera ggr & dessutom så nosade han betänkligt på henne när hon var hos J *tjejbaciller*

Men först kollar vi in varandra på lite håll !
Medan de bekantade sig så tror jag Linus kollade in kossorna i lagårn - halva han var full med kodynga & det luktar definitivt inte gott "Håller för näsan" ,men det gick över förväntan att duscha honom sen - med hjälp av J som höll i & jag duschade .
Han var allt annat än nöjd ,tills jag lindade in honom i ett badlakan & torkade honom - lade sitt huvud mot axeln & suckade av välbehag *gos*


Kan inte kalla henne för annat än : Bedårande söt fröken ♥


Hade precis tvättat sig & lagt sig tillrätta i J:s famn - glömde visst att dra in tungan *sötnöt*

Det så självklara Fredagsmyset för katterna serverades efter att Linus blivit ren & fått fixa till sin päls *gosmisse*



Cancerbesked måste vara bland det värsta besked man kan få , nej ,jag har inte fått det ,en kompis här på ön har fått det & idag hade hon länkat sin blogg ,kan bara tänka mig hur hon mår *Kramar om dig Camilla * - om du läser detta ♥  

Ens egna bekymmer/problem & irritation på småsaker blir helt plötsligt så banala ,allt vi tar för givet är inte så självklart längre .

Fick semester beviljad på Måndag & Fredag nästa vecka , så det blir kortvecka *gillar*
Helgerna försvinner i ett nafs & så ska man jobba igen ,vill oxå vara hemma lite ,trivs hemma & så vill jag umgås med missarna - allt för att det ska funka för dem alla 3 ♥
Men att "bara få vara" ,slippa dessa tidiga morgnar & göra ingenting tänkte jag nästan säga *skrattar*
Skulle vilja se mig sitta rätt upp & ner o göra ingenting *ha ha*

Om en stund ska jag bege mig till stan ,ena sonen behövde visst taxi & då tillfrågades mamsen *ler*

Ja, det var min dag i korta drag ,men nåt kort ska jag väl kunna hitta - som det inte är katter på *ler*   


Längtan till sommaren !



French Vanilla 


Rosenvial 

        Ha det nu bäst & var rädda om varandra ♥



Självklart så får ni en kram med ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar