Summa sidvisningar

fredag 9 mars 2012

Fredag hela långa dagen !

Hejsan !

Ja, behöver väl inte berätta att det var skönt med sovmorgon - ända till kl 08 *gäsp*
Vaknade strax före kl 06 & var på toa & känslan att få krypa ner under täcket igen är obeskrivlig *ler*

När jag hämtade tidningen passade båda "killarna" på att gå ut oxå .
Efter en långfrukost så klädde jag på mig & kollade till en Ester som var väldigt trött & lite snorig ännu *lilla kraken*
Kände att jag ville passa på att vara ute i det hyfsade vädret ,jag & J fick in 6 kärror med ved .
Hittade inga nya vårtecken ,men blad i gräsmattan som jag hoppas är Scilla ,vill så gärna ha dessa i min gräsmatta *Vill, vill*

Ja, sen blev det lite innepyssel , ni vet sånt som syns när man inte gör det *Ha ha*
Ester knaprade lite torrfoder & drack lite vatten för att sen somna igen .

Fick dessutom årets första tvätt uthängd & då är det vår när man kan göra det *gillar*

Så var det dags för delar av familjen att vila middag *ler*




Såg att en del av blommorna inne var lite ledsna ,så alla fick sig en genomgång & det är ju några stycken *Haha*

Så finns det ju nåt man kallar för fredagsmys & detta är mys i högsta grad *Nosbuffar*



Önskar alla en fortsatt trevlig kväll & helg !

Kramar till er alla mina älskade vänner ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar