Summa sidvisningar

lördag 10 mars 2012

Gott & blandat en vanlig Lördag !

Hejsan !

Börjar väl med att tala om att rätt låt vann - med Danny som god 2:a ,hann bara se slutet av snabbgenomgången & röstningen då jag var i stan & hämtade ena sonen - så nu är det spelhåla inne hos dem & de sitter nog halva natten *Ha ha*Men vad gör väl det ,huvudsaken är att de har kul & det verkar dem ha nu  !

Ja,idag hade jag Linus som väckarklocka & när han  & Ozzy gick ut så hämtade jag tidningen & sen var det långfrukost igen *Gillar*
Trots att det var både grått,blött & blåsigt när jag gick upp så hittade solen så småningom fram & jag begav mig ut i vedboden & "spintade" tändved till pannan .

Höll ju på att glömma - var ju en vända till stan & handlade kattsand & en snabbis på Willys ,när jag sen kom hem blev det storstädning i kattlådorna - vi har haft olika sand i lådorna & då jag märkt att bara den ena används nästan, så bestämde jag mig för att prova den fr Zoomarket i båda - än har ingen gjort nåt i den med nya sanden  !

Efter lunchen så gjorde jag en stor & välbehövlig rengöring av tumlaren & jisses vad det var dammigt i hörn & vrår *host*

Även idag var det"mys" för katterna - jag kokade fisk & då blev jag poppis *Mjauu*Får väl erkänna att det var lite fjäsk fr mig oxå *skrattar*
Även vi åt fisk - currypanerad filé med ris & Hollandiesås - är såå gott !

Alla katterna sover & jag gör nog snart som dem - fast 1 trappa ner - om internet skärper sig kanske jag spelar lite *Muttrar & surar lite* 

Men , någon bild ska jag väl få till iaf !



Bilderna talar för sig själva !
 Längtar ! !


Var rädda om varandra & ta vara på dagen som är 
i morgon kan det vara försent !

Kramen såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar