Summa sidvisningar

söndag 4 mars 2012

Vårväder , fikagäster & ingen söndagsångest !

Hej på er !

Vilket härligt väder även idag !
När man vaknar på morgonen & ser att solen skiner blir man redan under täcket så mycket piggare & gladare !
Hann knappt få i mig kaffe så ville Linus & Ozzy ut ,när jag en stund senare kom ut var det kyligt & frost på gräset , men vad gjorde det *ler*
I min jakt på våren fann jag tyvärr inget nytt - men väl så glad för alla Snödroppar & Krokusar *Gillar*

Katterna gick in en stund & jag passade på att ta mackor - man blir hungrig av att vara ute *Mmm*
Ozzy har börjat bli väldigt nyfiken på Ester ,lite förskräckt ser hon allt ut *Nosgos* men ibland är de bara några cm från varandra , så det går iaf åt rätt håll .
Linus nonchalerar henne mest ,har nog inte morrat ens åt henne idag ,fast han har ju mest varit ute ,troligen har han varit under någon bil lr nåt annat som man kan få svarta sotflagor av - nu är han svart på huvudet & i nacken .
Kom ju på att jag varit i flygeln några timmar med - klippt ner alla Pelargonier & gett dem en skvätt för första gången *Fy på sig Mari*
Är lite orolig att många inte klarat sig , dels så började de mögla i källaren i A-bo,så har det även varit en aningens kallt i flygeln *Ogillar* .

När vi satt ute & pratade med grannen kom en bil jag inte kände igen - det var goda vänner som bytt bil , så vi blev med fikagäster *Tack för trevligt besök*

Ja, det var min dag iaf , hoppas att även ni haft en bra dag - oavsett väderlek !

Även i morgon kan jag sova tills jag vaknar - eller blir väckt av någon katt *nosgos* , ovant att sova en måndagmorgon - men ack så skönt !

Ska se om jag kan hitta någon passande bild oxå - min vana trogen *Ha ha*

Spegelblankt på Fårö



Får på Fårö

Självklart så äter man glass på Glassmagasinet



Nu håller jag här & återgår till tv:n & Så ska det låta - tillsammans med min skål med Ostkrokar !


Ha det bäst & kram på er som vill ha ♥

1 kommentar:

  1. Ååå min längtan är så stor :)) och ännu större blir den när jag tittar på bilderna :)) Många längtans kramar till dig :)

    SvaraRadera