Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

Tomt men ändå inte ,kyligt trots sol !

Hejsan !

Ja, ska försöka koncentrera mig trots att det är Big brother på tv *Ogillar*
Snacka om förnedringstv ! !

Grabbarna hade haft spelhåla tills mitt i natten - ändå var det M & Ester som mötte mig i köket i morse *gillar*
Det blev gröt till frukost & sen rann dagen på ,M plockade ihop sina saker - en del på vinden & en del med till stan .
Tanken är nu att vi ska göra en rokad på rummen här i huset ,jag tar M:s rum till sy/hobbyrum & får då ett större & ljusare rum *gillar*
C gör om i sitt rum & tar även mitt gamla syrum - blir nog bra bara det blir klart !

Så visst är det tomt - trots att han (M) inte sovit hemma på länge ,det blev så definitivt idag *ogillar*
Men visst förstår jag honom & som vi sa - han är ju bara några kurvor bort *ler*

Passade även på att klippa honom - allt enligt önskemål ♥

Mellan varven under dagen var jag ute - trotsade blåsten & lyckades nästan hitta lä & då värmde solen *Mmm*

När jag lämnat av M & hans grejer i stan så gick luften ur mig för ett tag ,sen blev det gos & kel med katterna för att sen kolla Fb & spela lite *ville,ville*

Så var det dags för första etappen av "nya" rummet för mig - riva ut mattan som sett sina bästa dagar - till min hjälp hade jag J *tack än en gång* 

Har bara haft lite söndagsångest ,men jag vill INTE jobba i morgon - har så mycket jag vill göra hemma ju !

Ja, nu blir det lite Wf & sen sängen *borde gäspa nu* 

Inga/ingen bild idag pga ett väldigt segt internet *muttrar & fräser*




Gör någon glad /säg ett vänligt ord & du har förgyllt en människas dag !

Kramar till er alla ♥

3 kommentarer:

  1. Du kommer att bli så glad för ditt syrum - jag gjorde om mitt o rev ut en massa o målade det mesta vitt - det är så underbart att sitta därinne o sy o pysla
    kram goa mari

    SvaraRadera
  2. Okaj... Mitt/mina ord idag blir till dig : Jag tycker om dig... du är en bra tjeja.... <3 sötnöt!

    SvaraRadera
  3. Kommer nog att kännas lite konstigt i början att M flugit ur boet :-)) även om han mer el mindre bott borta ett tag. Men det är ju roligt o spännande för honom = han är ju vuxen nu :-)
    Så får du ju ett större syrum antar jag, härligt med plats för tyger och projekt.
    Stor kram <3

    SvaraRadera