Summa sidvisningar

torsdag 8 mars 2012

Fullt upp med både jobb & katt !

Gokväll i stugorna !

Hmm, de har gjort om i bloggen ,hela layouten - får se vad jag lyckas få till då jag är tröttare än tröttast efter en lång dag med fullt upp . *Gäspar*

Åkte till jobbet som vanligt & när kl var 08 så ringde jag vet för att boka tid ,första gången jag får vänta i 15 min ,de hade eg fullt upp - men jag lyckades få till det så att vi fick komma med henne & sen hämta henne igen på em .    *Dagens ros* till distriktsveterinärerna i Roma !
Internet är så satans segt så jag ids inte länka deras sida *Muttrar,fräser & surar*
Fick ändå vänta en stund vid hämtning för de ville att hon skulle vakna till först.

Hann M träffa  en stund oxå - det är ju inte så ofta nu för tiden ♥

Lilla kraken är ännu väldigt trött ,har blivit 2 olyckor på golvet då hon antagligen inte hunnit till toa ,hon har inte ätit lr druckit vad jag sett , men har börjat tvätta sig iaf - i rumpan där kisset var *kraken då*
Kisseriet på toan var nog ren tur - jag hade just satt ner henne &genast så kissade hon .

Vi fick kaffegäst helt spontant på eftermiddagen & det var trevligt att prata bort några timmar - tack för besöket Peder !

Har inte blivit så mycket vettigt gjort idag - har mest varit passning av Ester - lider faktiskt lite med henne ♥
Fick iaf vila middag 2 ggr idag för att hon skulle komma till ro & trots att jag inte brukar vila middag *hi hi*

I morgon har jag semester & den känns välbehövlig då jag är totalt slut idag !

Någon bild ska jag väl hitta åt er iaf *ler*
Ljuvliga blommor i Botaniskan 



 Norderstrand  Juni - 11

 Närbild på en kråka vid  Strandpromenaden


Nu blir det sängen & jag lär väl somna ovaggad *ler*


Ha det bäst & var rädda om varandra ♥


♥Kramen♥










1 kommentar: