Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Trädgårdspyssel , solsken , mer vuxenpoäng & Ostkrokar till mello !

Hej på er !

Vilket underbart väder vi haft idag - man blir så glad & allt känns lättare *gillar*
Så efter morgonbestyren så gav jag mig ut i trädgården ,fick en del planterat - som de grävt upp när det dränerats runt huset , bl a rosenbuskar & Krokusar ,även Hyacinterna jag sparat sen i julas blev planterade ,försökte även se vad som kommer i rabatterna *nyfiken då* en av rabatterna fick iaf en grovrensning .

När det var dags för kaffe & mackor så tog jag även med mig boken jag fyndade på rean ut & avnjöt dessa på verandan - ännu ett vårtecken !
Blev en genomborstning av Linus oxå , sen gav sig herrarna ut på äventyr igen ♥
Ozzys "hög" med vuxenpoäng stiger - han nosade faktiskt på Ester när hon låg i sin säng *Wow*
T om så att Linus låg mindre än 1 meter fr henne när hon låg på köksstolen .
Nu börjar hon ta för sig & är lite nyfiken - har väl sett "killarna" *ler*

Självklart så har "grabbarna" oxå fastnat på bild ♥





Nu är det mello & Ostkrokar som gäller , vet inte riktigt vad jag ska säga ,gillar inte Flink & Sean Banan iaf !
Men Topcatz är helt ok *Gillar*

Ja, morgondagen är ett oskrivet blad - hoppas bara det blir ännu en dag med solsken !

Ja, jag ska ge er bilder på nåt annat än mina katter *Hi hi*

Älskar ju även pelargonier !


 Finns det nåt godare än nyplockade hallon *Mmm*


Ja,nu fick vi alla nåt att längta till - sommaren !


Var rädda om varandra ♥
Ge någon du gillar en kram lr en nosbuff ♥


"Ses" i morgon igen !


1 kommentar:

  1. Kan ana att det är spännande att se vad som kommer upp i rabatterna :)
    Ja du solen den behöver vi alla den gör så gott.
    Kramen

    SvaraRadera