Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

Plantering , pyssel & lite frisk luft på en Fredag !

Hej på er alla !

Ja, så är det Fredag & har varit hela dagen ,behöver inte säga att jag gillar det va *Ha ha*

I morse var det grått, rå kallt & trist - men solen hittade fram till slut .
Hade en del ärenden att uträtta innan vi åkte hem & som igår blev det kaffe i trädgården & så var det premiär för Ester att få frisk luft - i min vinterjacka & hon var väldigt nyfiken *nosgos*Hon fick iaf en försmak på vad som komma ska ♥

Det går sakta men säkert framåt för alla 3 missarna ,nåt litet framsteg varje dag - t ex så fräser inte Linus så fort han ser henne & hon fick t om äta ur hans skål som det var tonfisk i  *Vuxenpoäng till Linus*
Men det är inte så att de kramas lr har nosbuff som Ozzy kan ha med henne - men vi tar en dag i taget !

Hon är ännu förkyld så hon fick gå in efter en stund & då satte jag igång att plantera Penseérna som C köpte igår & här är resultatet :

Väl inne så styrde jag kosan mot mitt rum & började plocka,pyssla & mattorna ligger på sin plats . Tamburmajorer kan man ha till mycket ,M fick inte plats med denna i stan så då får mamsen låna den *gillar*


Gardinerna blev uppsydda !

Min favorit-lapptäcksfilt - blå med Pelargonram !


Detta pryder toadörren - kort i blått ! 

Ja, börjar komma i ordning så smått ,fått blommor i fönstren & tygerna är på plats i hyllorna ,nu ska det upp tavlor & dyl på väggarna &lite "gott & blandat" som ska tas om hand & så MÅSTE jag damma *Host,host*


Ja, innan jag börjar med en massa utsvävningar så håller jag här ,men några kloka ord ska ni iaf få *ler*



ღ ° •. ♫. • ♥ ≈
. "Tänk om människor var som pengar ! 
Då kunde man bara hålla upp dom ljuset för att se om dom var äkta eller falska.......... ˚ ✰ * ★
/ \ ˚. ★ * ˛ ˚ ✰. ˚ ˚ ღ. * ˛ ˚. ✰ ˚ * ˚ ★ ღ ˚. ✰ 


Kram på er alla mina älskade vänner ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar