Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2012

En måndag med vårväder , trädgårdsjobb & mys i solen !

Hejsan !

Sitter här & kolla på Maria Värn & gäspar så tårarna rinner - känns att man varit uppe sen i ottan *gäsp*

Tur att vi städerskor finns - det enda positiva med att det är skitigt/orent är att det syns att man gjort något *ha ha*
Det var +3 när jag åkte till jobbet strax efter kl +5 i morse & sen har solen visat sig från sin bästa sida hela dagen & det gillar vi  ! !
Det skulle vara "jobbfritt" när det är sånt härligt väder *Njuter*
Direkt nästan när jag kom hem fick jag sällskap av 2 katter på köksbordet - inte bästisar precis ,men iaf på samma bord ♥

Sen passade jag på att njuta ute i det otroligt fina vädret - bara måste *ler*
Hittade mer som kommit upp sen de dränerades runt huset - både Hyacinter & Krokusar & till min hjälp hade jag min alldeles egna trädgårdsmästare ♥ ♥


Helt oplanerat fick jag sen åka & hämta en frys - inte vad jag planerat ,men ja,ja - det fick ju gå & det jag skulle gjort får jag förhoppningsvis göra i morgon - städa blivande syrummet .
Har iaf en som trivs därinne - hon hittade en strimma sol som kom fr ena fönstret & när jag lade dit en fleecefilt så somnade hon snart på den *gos & mys*

Visst passar hon i cerise *ler*

Kan inte förstå att denna fd fikakorgen kan vara så poppis !



Ja , det blev mest katter idag oxå , inte så konstigt kanske *skrattar*
Just det , har glömt flera gånger *fy på sig Mari*
Fick svar på ögonbottefotograferingen förra veckan & det fanns inga diabetesförändringar *Puh ,så skönt*

Pratade även med katthemmet idag ang Esters snuva & ville vi så var det klart att vi fick åka till vet ,men jag tycker inte hon är såå sjuk ,men ville mest prata med något "proffs" , frågade även om Linus beteende & det beror troligen på konkurrensen fr Ester & det kan ta tid innan de blir kompisar - om de blir kompisar - vilket jag hoppas ♥
Men vissa blir aldrig kompisar på riktigt - de bara bor ihop *ler*

Nu lade sig Ester i mitt knä - dags för nosgos & mys - för att snart fortsätta med det i sängen *nosbuff*
Big brother på tv dessutom & det säger väl allt !

Ha det bäst & var rädd om dina vänner & andra du känner - 
oavsett om det är en 2-bening eller en 4-bening  ♥


♥Kram & nosbuffar ♥










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar