Summa sidvisningar

tisdag 20 mars 2012

Hushåller med lite av varje !

Hejsan !

Ja, idag är jag på plats igen ,var vid datorn igår oxå ,men var alldeles tom & hade inget att skriva kändes det som *ogillar*
Ändå var det helt ok på jobbet för att vara en Måndag ,det skulle isf vara vädret om jag ska gnälla på nåt *ha ha*
T om katterna var deppade när de såg snöandet :

Fick inte så mycket gjort hemma heller .
Tror tröttheten beror på en kombo av våren & pollen som börjar komma & sviterna efter influensan - vet många som mått ung så här i månader efteråt  *ogillar*
Så jag får hushålla med mina resurser ett tag & ta lite då & då ,istället för att köra på för fullt - hoppas det hjälper

Så har vi våra älskade missekatter ♥

Ester är en aningens förkyld ännu - dock inte en massa snor som kommer när hon nyser - som hon heller inte gör lika ofta ♥
Hon är oxå lite piggare & börjar ta för sig lite grann ,börjar bli nyfiken på tillvaron - är dock ännu reserverad när det gäller Ozzy & Linus ,hon går inte fram till dem ,men låter sig nosas på iaf & nu har Ozzy börjat sova i våran säng - trots att hon ligger där *gillar*
Hon är en riktig spinnmmaskin den lilla ulltussen *hi hi*
Linus kan - om han känner för det ,nosa henne i rumpan lr vara nyfiken - på avstånd ,likväl som han kan fräsa & jisses så sur han ser ut *skrattar i det tysta*
Idag har dock inte varit Linus dag - kräks 3 ggr ,sista gången var det bara galla/slem ,så han ser allmänt olustig ut *kraken min*♥

Lyckade iaf få kort på alla 3 på samma bild idag *Wow* - det vankades godis !

Nu är vi ju 2 som åker till stan på morgonen för att jobba - 2 trötta själar som inte säger mycket *ler*
Men vi har iaf sällskap av varandra .
Även idag har det varit "väder "- utan stor då förstås ,alltid nåt !

Eftermiddagen gick åt till småpyssel ,lagade en kudde,vek lite tvätt ,vattnade lite blommor & en del annat ,kände att jag hade både energi & lust - tills efter maten då jag hamnade här *ha ha*
Ja,ännu en dag i mitt liv - varken glamourös eller märkvärdig !



☆:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.☆
Låt inte bitterheten bygga bo
i ditt sinne
Utan ta det som hänt istället
som en erfarenhet,visserligen
som du kunde klarat dig utan
Men hänt har hänt o ingenting
blir bättre av att fyllas
av bitterhet
Livet är alldeles för underbart
o ingenting ska förmörka det
☆:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.☆
 

Kramar till alla mina älskade vänner ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar