Summa sidvisningar

tisdag 6 mars 2012

Kallt , jobbmöte ,energitjuvar & framsteg på kattfronten !

Hejsan !

Jaha,vaknade kl 04 ,men tro inte att jag gick upp då *skrattar*,somnade om & sov ca 35 min till .

Än en gång är jag glad åt vårat garage som ser till att jag slipper skrapa rutorna - det var -7 när jag åkte *Brr*

Det obligatoriska jobbmötet var det dags för oxå ,lite utbildningar vi ska få gå i vår & en massa annat ,var dock jättehungrig när jag åkte därifrån - trots kaffe & macka där ,så det blev snabb lunch innan jag fortsatte jobba .

Energitjuvar - det hörs ju på namnet vad det är för nåt !
Blir så trött på dem - finns det inget positivt alls i deras liv eller ?
Medans det finns folk som tar varje tillfälle i akt att säga nåt vänligt lr göra nåt för någon annan - utan att få/kräva nåt tbx *gillar dem* -
Ville bara få ur mig detta *Skrattar* & är det någon som tar åt sig så är det upp till dem !

Var in på Ica & handlade innan jag åkte hem & det var sååå nära att jag köpte Penseér - får nog lugna mig lite *ler*

Framsteg var det , Ester nosade faktiskt på Ozzy idag & har en förkärlek till att dels vara uppe i ansiktet med sitt kurrande *nosbuff* & även ligga i J:s knä -flera timmar *sötnöt*
Ozzy har tidigare nosat på henne & då har hon backat - men inte i J:s trygga famn , däremot så var Linus lite grinig & fick för sig att fräsa åt henne .
Fick Linus ögon tvättade ,hans ögon är lite känsliga har jag märkt ,tror vita katter över lag har både känsligare ögon & även luftvägar *nosbuff*
Nu ligger de i olika rum & sover efter ännu en dag med mycket utevistelse - inte Ester dock ♥

Sitter samtidigt som jag skriver detta & ser på Mot alla odds - kan bara säga : Vilka kämpar !
Kolla länken !

Ja, bilder måste vi ju ha med oxå *Ha ha*

En påminnelse om att vi överlevt varje vinter hittills !




Hittade denna fr Okt - 10


 Lite upp & ner & bak & fram !



Ha det nu bäst & var rädda om varandra !

Kramar till den som vill ha ♥


1 kommentar:

  1. sötnöt....
    Jag tar åt mig lite av det possitiva.... tror jag bestämt...
    Kram min vän......

    SvaraRadera