Summa sidvisningar

fredag 30 mars 2012

Äntligen fredag !

Gokväll i stugorna !

Ja, gissa om det var skönt i morse när jag klev upp & möttes av en kurrande & kelsjuk Ester & även insåg att det är fredag !
Som vanligt bar det 2 zoombies som åkte mot stan *Ha ha*

Jag slutade en stund innan J så jag passade på att kolla in vad katthemmets lopps hade & jag fyndade en löpare till köksbordet ,blev alldeles perfekt & det bästa var att den bara kostade 10 kr - det kallas fynd !

Efter en stunds paus hemma så var det dags att köra in ved - vill ju inte stå med det i helgen om "vädret" de lovat kommer - snö & blåst *Ogillar* & kommer inte gå utanför dörren om jag inte måste - så det så !

Sen blev det en del plock inne oxå - medan man ännu hade energin & orken .

För första gången på många år så ska jag vara ledig heeela påskhelgen & jag behöver väl inte säga att jag kommer njuta - tänk er att få vara ledig i 4 hela dagar - rena lyxen för mig .
Tillåter vädret så hade jag tänkt börja röja/rensa & klippa i trädgårdslandet - är så nyfiken på vad som finns !

Ester har lärt sig att man får gå ut när matte kommer hem så vips så satt Ester vid dörren *myspys*
Var bara att ge sig ut i den kyliga men soliga eftermiddagen ,hon kommer bli en riktigt trädkramare - hon var nog 3 m upp i ett av träden idag - tur jag har koppel för annars så hade vi nog fått hämta en stege *höjdrädd*

Nu blir det tv en stund & om jag inte intar ryggläge så klarar jag nog att se Lets dance oxå *ler*
Men soffan är inbjudande !

Inget är planerat i helgen & jag tar dagen som den kommer - om jag så ska "lalla" runt i mjukisar & stortröja så ska jag njuta *skrattar*


¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°
♥♥♥♥ HÄRLIG FREDAG!!! alla kära vänner.♥♥♥♥
`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°



Kramar till alla -ingen nämnd & ingen glömd ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar